Beleving 2.0 – D-reizen, versie 2

In het zoek scherm kan je d.m.v. plaatjes ingedeeld in categorieën snel door de keuzes heen navigeren.
De intuïtie van de gebruiker wordt hierbij geprikkeld. In dit geval worden er namelijk geen teksten, maar
plaatjes gebruikt voor het maken van de keuzes.

Door eerst de reisgegevens op te geven die vast staan (datum, aantal p, vervoer, soortvakantie)
krijg je alleen de vakantie te zien die beschikbaar voor jou zijn en hoef je ze later niet meer in te voeren.
Onnodige informatie is zo niet te zien voor de eindgebruikers.

brand.gif

Het eindresultaat 

Zelf had ik een hele andere vormgeving in gedachten, maar die van Dwayne was veel beter. Jammer dat
de resolutie niet goed uitkomt, waardoor hij niet goed op het net terecht komt, maar ik ben tevreden over
de “flow”van het geheel. Geen onnodige informatie voor de online-boeker.

Ik zou zelf nog wat uitgebreider ingaan op het soort vakantie > intuïtieve prikkelingen.

Leerzaam vond ik het uitdiepen van een fijne en logische flow. Wat bedenkt iemand zich bij het boeken van een
reis? Waar voelt hij/ zij zich fijn bij?  Hoe houdt je rekening met beiden doelgroepen in één applicatie?

Vond het een hele interessante opdracht om uit te werken.

0 Responses to “Beleving 2.0 – D-reizen, versie 2”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: