Beleving 2.0 – Uitgewerkte ideeëngeneratie

Een reis uitzoeken is nogal specifiek werk. In deze opdracht bestaat de
doelgroep uit een heel gezin, dus moet het scenario bestaan uit een gedeelte
voor de ouders en een gedeelte voor de kinderen. Daarom heb ik er voor
gezorgd dat het boeken uit twee verschillende gedeeltes bestaat.

Gedeelte 1
Het budget en het aantal gezinsleden is het gedeelte waar de ouders over gaan.
Het soort vakantie, het voertuig en het soort onderdak is een gedeelte
waar voornamelijk de ouders over moeten beslissen. Een lijst met
opties volgt. De ouders filteren de geschikte keuzes eruit.

Gedeelte 2
Nu blijft er een hele lijst over aan ogelijke opties, die aan de kinderen
wordt overgelaten.

Zo hebben de kinderen een gedeelte mee mogen beslissen, wat voor een kind
wordt gezien als  een stukje volwassenheid en verantwoordelijkheid. Dit vinden
ze natuurlijk prachtig. De ouders zelf hebben in plaats van invulschema´s eens
op intuïtieve wijze mogen kiezen voor bepaalde reisfactoren. Deze aanpak zorgt
ervoor dat beiden groepen een nieuwe beleving ervaren in het boeken van een reis.

Schermen 

schermen_1_soortvakantie.jpg schermen_2_vervoer2.jpg schermen_3_behuizing1.jpg

schermen_4_gezin.jpg schermen_6_duur.jpg schermen_7_prijs.jpg

schermen_8_wereld_kind.jpg schermen_5_wereld.jpg schermen_9_boeken1.jpg

0 Responses to “Beleving 2.0 – Uitgewerkte ideeëngeneratie”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: