TPP – mijn aandeel

  • Conceptpresentatie 1+2 ontwerpen

  • Conceptpresentatie 1 voordragen

  • Bedenken concept en viral marketing campagne

  • Aanwezigheid webwinkelvakdagen in Utrecht

  • Ontwerpen webwinkel template

  • Bussiness case uitschrijven

Ik ben erg gedreven, wat soms nodig was binnen deze groep. De communicatie (online) verliep niet altijd even soepel. Daarom heb ik veel geregeld over inlevertijden, taakverdelingen en deadlines.

Ook heb ik veel tijd gestoken in het concept en bijgestuurd waar nodig was. Zelf heb ik ook een aantal ideëen opgegooid die goed toepasbaar waren. Ik wil graag dat alles soepel verloopt binnen een groep. Vind het wel lastig om anderen te blijven motiveren. Vind dat dit iets is wat uit jezelf moet komen. 

Omdat het concept in het begin nog weinig richting kreeg door de behoorlijk slechte briefing (als ik het mag zeggen), vond ik het echt heel erg moeilijk gemotiveerd te raken voor het project. Omdat het probleem ons niet direct duidelijk was, viel er moeilijk een goede start te maken. Gelukkig waren er teamgenoten die met maar weinig informatie toch iets wisten op te zetten.

Dat je met 5 verschillende teamwerkers een heel uitgebreid project kunt opstarten, maar dat communicatie daar binnen alles is, blijkt toch erg belangrijk. Ik merkte vaak dat niet iedereen zijn mond open deed. Zo moest er eens wat opnieuw gemaakt worden bijvoorbeeld. Dit is niet nodig. Ook merkte ik dat we een PD-er nodig hadden binnen ons team, omdat cijfers niet binnen ons vakgebied lagen. Iets wat later toch bleek te missen in onze eindpresentatie.

De uitgebreide feedback werkte wel verduidelijkend, maar kwam veel te laat. Sommige punten hadden we echt eerder willen horen, maar hier werd per mail niet op gereageerd.

Mijn presentatietechnieken zijn nog wat warrig en kunnen zakelijker. Het ligt totaal niet binnen mijn interessegebied, maar wil het wel graag leren.

 

Documentatie

Parcelight versie

0 Responses to “TPP – mijn aandeel”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

